14 Mart 2012 Çarşamba

Özgeçmişim(Bayağa öz:))

M.Ö.1981 Zon'da doğdum(Aslında doğduğum yer Zonguldak ama ben doğduğumda şehrin sadece''Zon''kısmı kurulabilmiş).İsmim takvim yaprağından koyulmuş(Ya da ben öyle biliyorum.Ben bizimkilerin yalancısıyım vallahi)İlk ismim''yoğurtlu ıspanak''göbek adımsa''mercimek çorbası''ymış.Daha sonra bunların takvim yaprağının yemek bölümündeki yemeklerin isimlerinin olmasının anlaşılmasıyla hata düzeltilmiş ve erkek ismi bölümündeki''Gökşin''konulmuş(Ama Gökşin aynı zamanda bir kız ismi.Bu yüzden acaba yine yanlışlık yapıp kızmı bölümündeki ismi koyup koymadıklarını hala düşünmekteyim).Bebekken çok tombişmişim,bu yüzden beni görenler evdekilere''Bu çocuğa bu yaşta bu kadar yemek yedirilir mi?''diyorlarmış(Tabi daha o zamanlardan sumo güreşinin öncülerinden biri olduğumu bilmiyorlardı).Küçükken çok yaramazmışım.Eve gelen misafirleri kovmaya çalışırmışım(En son gerçekleştirdiğim eve mayın döşeme fikrinden beri evimize misafir gelmemiştir).Küçükken bilimle de çok ilgiliymişim.Bana alınan atariyi suyun altında çalıştırmak istemem bunun en iyi örneğidir(Her ne kadar sonucunu evdekiler pek beğenmese de bu da benim deney yapma konusundaki yeteneğimi açıkça gösteriyor.Deney sonucu:Atariniz varsa asla suyun altında çalıştırmayı denemeyin).İlkokuldayken öğretmen tenefüste terleyip suratı kıpkırmızı bir şekilde gelenleri döverdi.Bulduğum çözüm sayesinde birçok arkadaş dayak yemekten kurtulmuştur.Surattaki kırmızılığı geçirmek için ders kitaplarından''yelpaze''yapma fikri ilk benden çıkmıştır.İlkokul 5.sınıfta''Okuldan Nasıl Kaçılır?''isimli tezimle okuldan mezun oldum(Tezim ders kitaplarına konulmuştur ve öğrencilere okutulmaktadır.Bknz:İlkokul 5 Hayat Bilgisi kitabının son sayfası tükenmez kalemle eklenmiş kısım).Parlak fikirlerim sayesinde öğretmenler arasında çok sevildim.19 Mayıs için yapılan gösterilerde yapılan hareketlerden kule hareketinde;kulenin alt kısmına temelin sağlam olması için beton dökme fikri bana aittir.Gerçi kulenin en altında bulunan arkadaşlar buna başta itiraz ettiler ama beton dökülünce seslerini kesmek zorunda kaldılar(Kulenin taban kısımları halen bayramın kutlandığı çim sahada bulunmaktadır ve burası belediye tarafından ziyarete açılmıştır).Resim alanında da çok yetenekliydim.''Okuldan Kaçış''ve''Bir Firarın Öyküsü''isimli tablolarım halen okulda sergilenmektedir.Sınıftaki toplu hareketlere pek katılmazdımSınıfça planlanıp yapılan 1 Nisan şakasına katılmadığıma hala seviniyorum(1 Nisan şakası sonunda müdüründe 1 Nisan şakasının sınıfı sıra sopasına çekmek olduğunu öğrenseydiniz sizde sevinirdiniz).Lisedeyken ülkede en çok satan 2.kitap olan kitabımı bitirmiştim.Kitabımın ismi:Okuldan Kaçmanın 101 Yolu(Böyle kitaplar vardır ya,şunun 101 yolu,1001 soruda bilmem ne gibi.100 veya 1000 olmuyor illa sonunda 1 olacak.Bende kuralı bozmayayım dedim).Bu arada ülkede en çok satan kitabın ismi:Okuldan Kaçarken Öğrenci Nasıl Yakalanır?.Kitapta kitap olsa bari.Lisede basketbola da merak sarmıştım ve  iyi de oynuyordum.Herkes bana Mıchael Jordan'ın amcasının oğlu diyordu.Halasının kızı veya kız kardeşi diyenler beni çekemeyenlerdir ve benim düşmanlarımdan başkası değildir.Lise sonda yazdığım''Okuldan Son Kaçış''isimli son kitabım büyük beğeni toplamış ve okuyanları salya sümük ağlatarak hıçkırıklara boğmuşturÜniversitede de çok başarılıydım.2senelik okulu 3 senede bitirmem bunun en iyi örneğidir.1.sınıftan beri geçemediğim ders olan''Finansal Matematik''ten geçtiğimde hoca''Oh be sonunda geçebildin senden kurtulduk''diyerek bana olan sevgisini dile getirmiştir.Aldığım diplomanın alt kısmında müdürün''Seni bir daha bu okulda görürsem karışmam''şeklindeki notu beni derinden yaralamıştır.İkizler burcuyum(İkiz olmadığımız halde ablamla neden ikizler burcu olduğumuzu hala anlamış değilim).Evli değilim.Hiç çocuğum yok.
                       
                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder