16 Mart 2012 Cuma

Fimolarım Benim:)

Bugün her ne kadar serinde olsa güneşli havanın verdiği gazla hem dışarı çıkıp gezmek hem de fimo dünyasına küçük de olsa bir adım atmak için evden çıktım.Güzergah:Ev+Topkapı+Aksaray+Beyazıt+Eminönü.Bu güzergahı yürüyerek bitirdim ama geri dönerken Aksaray dan eve yürüyerek dönmek açıkcası gözüm kesmedi o yüzden metroyla döndüm.Son zamanlarda spor salonuna da gidemediğim için kalori yakmak için iyi bir fırsat oldu da diyebilirim:)Bir de bende hızlı yürüme gibi bir huy olduğu için(huyum kurusun:)kaloriler daha hızlı yandı galiba.Benim yanımda yürüyenler daha doğrusu yürümek isteyenler diyelim:)''Gökşin bi dur ya motor mu taktın nereye yetişicen böyle''şeklinde bana iltifatlar ederler:))Beyazıt a geldim ordan daldım kapalı çarşıya,oraları da pek bilmediğim için meşhur atasözümüz''Sora sora Bağdat bulunur''dan da gaz alaraktan sora sora Bağdat olmasa da tahtakalehobi.com un Eminönü şubesini buldum.Zemin kat gibi bir yerdi merdivenlerden indim karşımda hemen bir adam belirdi tezgahın arkasında.Elinde şifre girilmek için yapılmış bir pinpad''Şifreyi girer misiniz''dedi elindeki pinpad i bana doğru uzatarak.Bende içimden''noluyo lan dükkana da şifreyle mı giriliyo''dedim:))Meğerse yan tarafta bir kızla çocuk varmış cocuk geldi şifreyi girdi.Ne bileyim ya adamın karşısında ben vardım adam birden bana bakıp uzatınca''abi ben yeniyim hani dükkana başka türlü girilmiyosa şifreyi öğrenip geliyim''dicektim:))Adama fimo hamuru var mı dedim.Adam da gözlüklerinin üstünden bakarak var dedi.Karşıyı gösterdi  merdivenlerden çıktım küçük bir yerde boyalar,değişik şeyler vardı tabi ben girişteki fimoları görünce ayrıntılı olaraktan diğer şeyleri inceleyemedim:)Ama bir de baktım ki fimolar minicik:)Büyükleri de gelmiyormuş.Ben de madem geldik boş dönmeyelim gibisinden 56 gr lık iki fimo hamuru aldım ve tanesi de 4 lira(Kazık yediğimin farkındayım aslında bilerek yedim çünkü fiyatı alırken biliyordum:)Bunlarla birşey yapabileceğimi sanmıyorum(daha işe tam girişmeden açgözlülük yapmaya başladım ha:)Ama gerçekten ben büyüteçle görünebilecek şeyler yapmak istemiyorum:)Fimolarında resmini çektim.İşte karşınızda fimolarım şak şak şakkkkk:)(Bırakın büyüteci elinizden gözle görülüyo ya:)


Evet fimolarım böyle işte.Ve hazır gitmişken bir de kültür gezisi yapıyım dedim:)(Çok kültürlenmiştim ama kültürler eve gelene kadar etrafa saçılmış bişey kalmadı:)Sultanahmet e uğradım geçerken ve meşhur,neden yapıldığına ve üstündeki garip şekillere anlam veremediğim Dikilitaş ın resimlerini çektim:)


Resimleri çekerken birşey farkettim sizde farkettiniz mi son iki resimde:)Sonuncu resimdeki üst taraftaki kafa hiç mısırlı tipi gibi gelmedi daha çok bir uzaylıya benziyor.Acaba onlarla ilgili mesajlar mı var bu taşta:)Ve sondan ikinci resimde bir yuvarlak ve onun altından aşağı doğru sanki o yuvarlaktan birşey aşağı iniyormuş gibi bir tasvir yapılmış yoksa bana mı öyle geliyor:)Bunları yazdım diye uzaylılar beni kaçırmasın bi de:))

2 yorum:

  1. fimoları sarı siyah almışsın? arı yapabilirsin :P buarada fiyatlar aynen öyle fimo dünyasına hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  2. Arı da güzel fikir ama aslında benim gözüm profil resmimdeki minyonda:)Onun için bayağa bır fimo almam lazım cunku yukarıda da dedıgım gıbı büyüteçle görunecek bır minyon yapmak ıstemıyorum:P

    YanıtlaSil