14 Mart 2012 Çarşamba

Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Bilgisayar Laboratuvarı Geyikleri-Alıntı-

Okumadıysanız bence kesinlikle okuyun:)

Bu diyaloglar gerçekten yaşanmıştır ve hiçbir hayal ürünü diyalog yoktur :))

Bilgisayarda çalışan öğrencinin elektrik kesildikten 15 dakika sonraki sorusu;
- Elektrik mi kesik?

- Boş bilgisayar yok mu?
- Yok
- Hiç mi yok?

- Word'lü bilgisayar var mı?
- Hayır çilekli ve vanilyalı var sadece.

- Çıkıntı alabilirmiyim?
(Printerdan çıktı almak için öğrencinin sorusu)

- Disketi print alabilir miyim?

- Çıktılar hep siyah beyazmı oluyor?
- Hayır ara sıra yeşil üzerine eflatun ördek desenlide çıkıyor.

-14 numaralı bilgisayar çok salak hocam yaaaaa...
 
-Chat yapabilirmiyim hocam?
-Hayır!
-Ama niyeeeee?...

Bilgisayarında resimli ekran koruyucusu çıkan öğrenci koşarak gelir;
-Hocam bilgisayarıma bişey oldu!!

-Yer var mı?
-Var.. Pencere kenarımı olsun koridor mu?
-Hıı?..

-Bilgisayar alabilirmiyim?
-Tabi 1 mi olsun 1,5 mu?

-Boş masa var mı?
-Masa değil bilgisayar var.

 -İnternet geri geldimi?
- Yok gidiş o gidiş

-İçeriye yiyecekle girme lütfen arkadaşım!..
-Hocam hemen çıkıcam
-E herhalde çıkacaksın. Yatıya gelmedin di mi?
Saat başlarına çeyrek kala dağıtılan bilgisayar kartlarını almak için öğrenciler çeyrek geçelerde sıraya giriyorlar... Hoca;
- Ama tezgahın önünü kapatıyorsunuz...

-İnternet yok mu?
-Hayır erişim şu an yok. Sorun bizden kaynaklanmıyor.
-Niye Superonline kullanmıyormusunuz?

-Ben sabah geldim. Diğer amca vardı. O amca varken.........
-O amca değil Erol Hoca

-Disketle birliktemi yazmaya başlayacağım?
-Evet bir iki üç diyince aynı anda başlayacaksın..

-3.5 A'yı bulamıyorum (öğrenci disket sürücüyü soruyor)
-A 3.5'mu atıyor???

-İnternet var mı?
-Hayır kesik..
30 dakika sonra aynı insan
-İnternet geldimi?
-Hayır hala yok.
30 dakika sonra aynı insan
-Hocam baktım ama internet hala yok galiba!
- Tebrik ederim

-İnternet var mı?
-Hayır kesik
-Peki ne zaman geleyim?
- İnternet geldiğinde

-2-3 dakika yazıcıya çıktı göndermeyin...
-Yani yazıcıya çıktı göndermiyecekmiyiz?

Çikolata ikram edilen öğrencinin ilk sözleri;
-Ellerim çukulata olucak

-Masa alabilirmiyim?
-Sitelerden bulabilirsin

-Telnet geldimi?
- O kim?

-Word'un olduğu bir yere oturup yazı yazabilirmiyim?
-Word'e sor kabule ederse oturursun

-İnternet bağlantısı kesik.
-Ben telnet kullanacaktım ama...

 -Ders mi var?
-Hayır internet kesik.
-O zaman girmeyeyim.

-İnternet hala gidik mi?
-Hayır gelik.
-Hıı?!

-Bilgisayara disket sokabilirmiyiz?

-Bilgisayar disketi hapsetti vermiyor.. naapıcam?
- Kefaletini ödersen çıkar…

-Printer sayfası ne kadar?
-40 bin
-25'di artmış dimi?
-Afferin

 -Bir word'lü birde internet'li bilgisayar alabilirmiyim?
-Ortaya karışık yaptıralım istersen

-Çıktı alamazsınız. Toner yok
-Niye yok?
-Ne niye yok?
-Çıktı
-Toner yok
-Haaa

-İnternet kesikmi?
-Kesik
-Hepsindemi kesik?
-Hayır.. Sırayla gidiyor.. 1 kesik 1 bağlı....

-İnternet kesikmi?
-Kesik
-E-mail lerimize bakamazmıyız??

-Sadece bilgisayar istiyorum.
-Ama biz yanında plastik tarak, 10 tane çengelli iğne, birde limon kolonyası veriyoruz. Onlarıda alın

-Çıktı yaptırabilirmiyim?
-Tabii nasıl bişey yaptıralım?

-Hocam siz napıyorsunuz burda?
-Sıhhi tesisatçıyım. Su borusu döşüyorum. Boş zamanlarımda da bilgisayarlarla ilgileniyorum.

-Şey yok mu?
-Ne?
-Ders mi işleniyor?
-Hayır
-E alacaktımda..
-Ne?
-E bilgisayar
-Kusura bakma biz satmıyoruz

 -İnternet yok mu?
-Yok
-Hiç mi yok?
-Azcık var ama onu da kendime ayırdım

-İnternet ne zaman gelicek?
-Sabah kargoya verilmiş yarın sabah elimizde olur

-İnternet kesik mi?
-Evet kesik..
-Nasıl kesik?
-Ortasından kesilmiş valla bende anlamadım

-İnternet bilinçli olarak mı kesik?
-Evet gıcıklık olsun diye kestik

-Hocam yeriniz var mı?
-Hayır bugün düğün var... Her yer rezerve edildi...

-Hocam internet oldumu?
-Hayır hala fırında 5 dakika daha beklemesi gerekiyor…..

 -Bilgisayara girebilirmiyiz?
-Hayır çünkü kapısı yok. Olsada içine sığamazsınız
-Niye? Hepsi boş ama
-Onlar boş değil. Önündeki sandalyeler boş. Siz bilgisayar kullanabilirsiniz.
-Haa evet yani?!
-Yalnız internet erişimimiz yok. Bizden kaynaklanan bir sorun değil
-Eeeee... Niye baştan söylemiyorsunuz?

-Word alıcaz da
-Bizde kalmadı. Bi yan dükkana bakın lütfen

-Hocam biz disketle çalışıcaz
-Benden istediğiniz nedir?
-Hemen bir düzeltme yapıp çıkacağız...
-Tabi buyrun aa sonuç olarak bilgisayarmı istiyorsunuz?
-Hayır disketle çalışacağız...
-O zaman disket 300.000 lira size bir adet vereyim..
-Hayır teşekkürler bizim disketimiz var...
-O zaman laboratuvara niçin geldiniz? Disketinizle dışarıda da çalışabilirdiniz....

-İnternet bağlantısı var mı?
-Yok
-LES sonuçlarına bakacaktım
-Ama internet kesik işte.. bakamayacaksın
-Hemen bir baksak??
-Yaw iyide internet kesik amaaa
-Gerçekten yok mu?
Yanındaki diğer öğrenci;
- Bak bak orayada yazmışlar zaten
-Daha ne diyim bilmiyorum valla. Yok işte internet..
-E peki akşam evden bakarım o zaman
-En iyisi


-Burdaki amca nereye gitti?
-Ne amcası?
-Bi dayı vardı ya
-O dayı veya amca değil Erol Hoca
-Yaw bizim hemşehri oluyorda..
-Genede Erol Hoca

-Bilgisayarda ne yapabilirim?
-Valla bilmiyorum senin yeteneğine kalmış

-Bilgisayar alabilirmiyim
-Tabii
-İnternete giricem.. İlk defa geliyorum
-Heyecanlımısın?

-Hocam yazıcı çalışıyormu?
-Hayır bugün izinli..
-Nasıl yani???


Öğrenci bilgisayar kartı almak için numara soruyor;
-3 ve 4 arasında en iyisi hangisi?
-Valla 3.5 ve 3.7 in iyileri

Elektrikler kesikken öğrenci gelir;
- Aaa ne kadar boş
- Evet boş
- Çalışabilirmiyim
- Olmaz
- Niye hocam... Hemen maillerime bakıp çıkıcam
- Olmaz mümkün değil
- Ama niye hocam
- Çünkü elektrikler kesik
- Hadi yaaaa...
- Yaaaaa

- İnternet var mı?
- Var.. Ne kadar lazım?

- Ben size 6 numaralı bilgisayarı vermiştim. Niye 9 numaraya oturdunuz?
- 9'a benzettim ben.

- Bana güzel bir yer verirmisiniz?
- Tabi.. Bahçede çiçekli falan bir masa ayırttım senin için. Sen git ben bilgisayarı gönderiyorum.

Bayan öğrenci bilgisayar kartını verip kimiğini almak ister. Fakat görevli yanlışlıkla başka bir bayan öğrencinin kimliğini verir. Öğrenci;
- Ama bu benim kimliğim değil ki!!
- Olsun ama bu da sana yakıştı bence
Öğrenci kimliğe şöyle bir bakar ve;
- Ama ben daha güzelim...
- Hadi yaaa???

 - Hocam tuşların karışmış olma ihtimali var mı?
- Evet dibi tutmasın diye ara sıra karıştırıyorum

- İnternete erişebiliyormuyuz?
- Şuradaki merdivenden çıkıp erişebilirsin

- Ne zaman kart alabilirim?
- 3'e kadar sayıcam. 3 diyince al.

- Şuradaki kapalı bilgisayarı açabilirmiyim?
- Mouse ve klavyesi yok. Kullanabilirsen açabilirsin.

Bilgisayarların saatlik kartlarını almak için gelen öğrenci;
- Dağıtıyormusunuz?
- İki kadeh daha içeyim dağıtıcam

- Elektrikler mi kesik?
- Evet
- Ne zaman gelecek?
- Şimdi gitti... Biraz iş varmış hemen gelicek. Sizin isim neydi?
- Hicran..
- Hah tamam özellikle Hicran gelirse mutlaka beklesin dedi..
- İyi o zaman ben genede bir kart alayım

 Bilgisayar kartı almak için sırada bekleyen öğrencileri gören başka bir öğrenci;
- Hocam bu kuyruk ne için?
- İmzalı resmimi dağıtıcam. Onun için girdiler sıraya

Saat 12.00'de öğrenci bilgisayar kartı almak için gelir;
- Bilgisayarda boş yer var mı?
- Bakayım.. Hmm.. 3 Megabyte kadar var..
- Yani saat 3'te mi geleyim?

- En erken hangisi boşalır?
- Bilgisayarların özel hayatı bizi ilgilendirmez!!

- Hocam kimliğimi alabilirmiyim? 29 numaraya akademik personel amca geldi..

- Bana verebileceğiniz bilgisayar var mı?
- Yok valla.. Hiçbiri sana layık değil. Yakışmaz sana. Veremem.

- Boş yer yok değil mi?
- Aferin artık sen olayı kapmışsın
- Rezervasyon yaptıramaz mıyız?
- Akşamdan havlu bırak istersen
- Nasıl yani?

- Hocam boş yer var mı yoksa gidip birinin kucağına oturayım mı?
- Hangisini tercih edersin? Özel zevklerine karışmak istemem...
- ........
- Boş yer yok.. Kalmamış..
- O zaman ben birini gözüme kestireyim..
- Hadi bakalım rasgele

- İstediğin bir bilgisayar var mı?
- Şuradaki bilgisayarlar geçenlerde iyi değildi. Onlardan almayayım.
- Yaa geçenlerde öyleydi. Ama bugünlerde gayet iyiler. Havalar çok etkiliyor. Moralleri bugün çok iyi.

- Hocam siz bilgisayardan anlıyormusunuz?
- Hayır ben aslında terziyim. Laf olsun diye burda duruyorum.

- Hocam bilgisayar tıkandı galiba.
- Pompala

- Makina yazıcıya gönderdiğim yazının hepsinin çıkaracağını nereden anlıyor?
- Transa geçip hissediyor. Makina deyip geçme çok duygusal bir alettir o...

- Word'de üstte çıkan rakamlar nasıl çıkıcak?
- Biz arkadaşlarla aramızda o rakamlara cetvel deriz.. Sende öyle diyebilirsin istersen...

- Boş yer var mı?
- Var.
- Kaç numara
- 100 numara

- Boş yeriniz var mı?
- Var... Kaç kişilik olacak?
 
- Sınav var... Sınavı olmayanlar lütfen çıksın arkadaşlar..
- Hocam benimde Pazartesi sınavım var çıkmasam olur mu?

- Hocam buradaki bilgisayarlarda yazı yazılabiliyor mu?
- Hayır biz bu makinaları dolma sarmak için kullanıyoruz.

- Yahoo’ya bağlanamıyorum
- Başka sitelere bağlanabiliyor musun?
- Evet..
- O zaman Yahoo’da sorun var.
- Yarın düzelir mi?
- Ben bu akşam niyet eder yatarım, yarın sana haber veririm.

- Çıkarttı alabilir miyim?
- Ne alabilir misin???
- Çıkarttı…. Yaa ne deniyorsa işte…

- Boş bilgisayar var mı?
- Var.
- Çok kalmayacağım zaten.
- Aaa yemek yemeden bırakmayız valla

- Boş bilgisayar var mı?
- Var.
- Peki internet var mı?
- O da var.
- Geçen gün yoktu.
- İnternet kıtlığı var. Haftanın tek günleri veriyorlar çift günleri kesiyorlar.

- Çıktı ne kadar oldu?
- Büyüdü.. Kocaman oldu… Görsen tanıyamazsın

- Bilgisayarı direkt açıyorum değil mi?
- Önce ben sana “arkadaş yakinimdir” diye kart yazıp vericem. Sonra dekanlığa çıkıp izin alacaksın.
- Daha önce hiç açmadımda….
- Öğrendin işte

- Bir bilgisayar boşaldı almak istiyormusun?
- Aman kalsın… İstemiyorum

- İnternet kesik.
- Niye?
- Bilmiyorum. Sordum ama morali çok bozuktu konuşmak istemedi.

- 7 sayfa çıktı ne kadar?
- 1 milyon 50 bin
- 50 bin lirayı şimdi vereyim 1 milyon lirayı dersten sonra vereyim mi?

Laboratuvara telefon gelir;
- Hocam bizim burada bir bilgisayar var. Program kaçırıyor yaww
- Nasıl yani??
- Bilmiyorum valla bir acayip. Program kaçırıyor işte…
- Kaçıran yeri silikonlayın

- Word’e girmek için ne yapmam lazım?
- Bill Gates’e dilekçe ile başvurup izin isteyeceksin


- Hocam ekranda “disket biçimlendirilemiyor” yazıyor. Ne demek?
- Disketler biçim biçim oluyor. Üçgen, daire, altıgen gibi. O biçimlerden birini yapmak istiyor yapamıyor.

- Bilgisayar morardı…
- Soğuktandır ya da havasız kalmıştır..

- Ben Yahoo’ya girdim mail adresi aldım.
- Eee?
- Ama adres alamadım..
- Ne adresi alamadın?
- Benden istemedi
- Aldım dedin ya!?
- Mail adresi aldım ama ev adresi alamadım.
- Alamazsın tabi. Yahoo muhtarlık mı?

- 13.00 – 14.00 saatleri arasında laboratuvar kapalı mı?
- Evet.. Temizlik var..
- Ne kadar süre kapalı?
- 13.00 – 14.00 saatleri arasında kapalı. Hesapla…
- Daha erken bitme şansı var mı?
- Yardım edersen var
- Ne yapılacak?
- Yerler silinecek.. Sende toz al istersen
- Neyse ben 14.00’de geleyim
 
- Çıktı yaptırmak istiyorum. Nasıl yaptıracağım?
- Orada çıktı ustası var. Ona söyle yapar.
 
- Hocam bizimkilerden gelen oldu mu?
- Teyzenler geldi bir ara.

- Çıktı alabilirmiyim?
- Alabilirsin.
- Nereden?
- 7 numaralı bilgisayardan.
- Dışarıda bir yerde mi?
- Kantinde.


- Hiç bir siteye bağlanamıyorum
- İnternet kesildi.
- Ama hiçbir site açılmıyor.
- İnternet kesik
- Bir yere bağlanamıyorum ki?
- İnternet kesik
- Ama hiç bağlantı yok
- İnternet kesik
- Haa pardon. Öylemi?

- Bende mi bir şey var? Hiçbir siteye bağlanamıyorum..
- İnternet kesik.
- Tamamen mi kesik?
- Evet

- Bilgisayarda Romen rakamlarını nasıl çıkartabilirim?
- Klavyeyi kullanmayı dene…
- Nasıl?
- Harflere basarak..
- Nasıııll?
- 5 için V harfi gibi
- Hadi yaaa…

- Bilgisayar disketimi yuttu.
- Parmak atıp kustur.

- Word’de satır aralarını 1,5 yapabilir misiniz?
- Yapabilirim. Yoğurtlu olsun mu?


- Bilgisayarları çoğaltacak mısınız?
- Evet tatilde çiftleştireceğiz.

- Yer var mı?
- Var.
- 2 kişilik var mı?
- Ailemi olacak?

- Boş yer var mı?
- Dolu
- Notlara bakacaktık da?
- Dolu
- Yok değil mi?
- Dolu doluuuuu….

Kapıda asılı olan yazı: “Temizlik yapılacağından laboratuvar saat 15.00’den sonra kapalı olacaktır.”
- Hocam bu yazı bugün için mi?
- Hayır 15 gün sonrası için. Şimdiden kendinizi hazırlayın diye astık.

Yazıcıdan çıktı almak isteyen öğrenci:
- Hocam bana basar mısınız?
- HöĞnK?
- Yaa… Yani printerdan bastıracaktım….

 - Yer varmı Hocam?
- Kapıdaki yazıyı okudun mu?
- Okudum.
- Ne yazıyordu?
- Laboratuar kapanıyormuş.
- Eee niye soruyorsun o zaman?
- Emin olmak istedim..
- Oldun mu?

- Hocam ben bu diskete yazdım şimdide kağıt haline getirmek istiyorum. Nasıl yapacağım?
- Disketi eritip oklava ile aç

- Yazıcıya ne zaman gelir?
- Ne zaman gönderdin?
- Biraz önce…
- 3 saat kadar sonra burada olur…
- Hadi yaa???

 Yazıcıya çıktı gönderen öğrenci:
- Dostoyevski geldi mi?
- O öldü ama…
- Hadi yaa…

- Hocam LES belli oldu mu?
- Daha okuyamadım.. Belli değil

- Ben bu bilgisayarı tekrar alayım, yanında da şunu alayım
- İçecek ne alırdın?

- Saçma bir soru soracaktım.
- Olsun sor…
- İnternet ne zaman gelir?
- 3 vakite kadar
- 3 gün, 3 ay ne kadar sürer?
- Saçma soruya böyle saçma cevap alırsın işte
- Biliyorum.. Farkındaysanız şaşırmadım
- Farkındayım… Bende şaşırmadığına şaşırmadım
- Sizde şaşırmayın zaten
- Peki ne zaman gelir internet?
- Kısmet
- Peki sağolun..

- Boş bilgisayar var mı?
- Var ama internet bağlantısı yok
- Niye elektrikler mi kesik?
( Bu soru sorulduğunda tüm bilgisayarlar, ışıklar ve müzik açıktı)

- Bilgisayar devamlı hata veriyor.. Oluru yok mu?
- Önüne 5 milyon at.. Belki olur

- Boş bilgisayar var mı?
- Bir tane var
- İki tane çıkmaz mı?
- Sıkarsan belki çıkar

- Biz çıktı almak istiyorduk
- Yazıcıya gönderdiniz mi?
Arkadaşına dönerek:
- Aaa bak önce gönderecekmişiz gördünmü????

- 5 numaralı bilgisayardan başka bilgisayardan çıktı alınıyor mu?
- Hepsinden alabilirsin
- Gerçekten mi?
- Vallaha bak
- 35’den de alsam buraya geliyor değil mi?
- Evet
- Gerçekten miiiiii?
- Vallahi yaa..

- Bu disketin içindekileri temizleyemiyorum. Nasıl temizlerim?
- Temizlemek için ne kullanıyorsun?
- Bir şey kullanmıyorum. Ne kullanmalıyım?
- Cif likit jel kullan.

- Virüs temizliği bitmedi mi hocam?
- Virüs bitti camlara başladık

- Virüslere karşı ne yapıyorsunuz?
- Adam tuttuk. Dövdürüyoruz.

- Boş masa var mı?
- Bilgisayar olsa olur mu?
- Hmmm… Biz internete gireceğiz zaten.
- O zaman olur.
- Peki alalım bari

MSN Massanger’a girmek isteyen öğrenci:
- Hani iki tane kafalı birşey vardı ya.. Ondan var mı bilgisayarlarda?

- Boş yer yok mu?
- Hayır
- Bir tane bile mi yok?
- Hiç yok.
- Para versem bile yok mu?

- İki ayrı word dosyam var. Bunları birleştirmek istiyorum. Ne yapacağım?
- Bir gece yalnız bırak onlar ne yapacağını bilirler.

- Dün burada EGO buldunuz mu?
- Otobüs mü?
- Evet
- Körüklü müydü?
- Hııı? Yaaa otobüs kartı…

- Çıktı alacaktık biz.
- 5 numaralı bilgisayardan alabilirsin?
- 5 numara hangisi?
- Üzerinde 5 yazan
- Burada mı?
- Hayır kantinde.

- Hocam fare durdu hareket etmiyor..
- Sen git ben kediyi salıyorum

- MyNet’i bizim ev açmıyor…
- Bizim ev açıyor… Bize gel istersen

 - Boş bilgisayar var mı?
- Var ama internet kesik.
- Ne zaman kullanabiliriz peki?
- Şu anda kullanabilirsin. Sadece internet kesik.
- İnterneti ne zaman kullanabiliriz?
- İnternet bağlantısı geldiğinde.
- Ne zaman gelir.
- Eli kulağındadır.

- Ben disketle çalışacağım.
- Çalışabilirsin
- Hangi bilgisayara geçebilirim?
- Hepsinde çalışabilirsin
- Her bilgisayara disket takılıyor mu?
- Evet
- Ben geçen gün çalıştıramadım.
- Ya disketinde sorun vardır ya da bilgisayarında
- Ama ben disketi sokamamıştım.
- O zaman sende sorun vardır.

Yazıcıdan birkaç sayfa çıktı alan öğrenci aradaki sayfalardan birini ters şekilde koymuş. Bunu görünce sorar:
- Bu sayfayı niye ters basmış?

- Norton Anti Virüs programı var mı?
- Var
- Kaç model?
- 2003 model full aksesuar.
- 2004 yok mu?
- Bu 2004 görünümlü.

- 38 numaradan çıktı gelip gelmediğini öğrenebilir miyim?
- Ücretsiz telefon hattımızı arayıp sorabilirsin…

YAZICI ARIZALI yazısını gören öğrenci;
- Yarına iyileşir mi?
- Bu akşam terleteceğiz, sıcak duş, C vitamini falan vereceğiz. Bakalım….

- 27 numaralı bilgisayarda bağlantı yok.
- Ben sana 27 numarayı vermedim ki!..
- Aaaa 21 miş bu
- Sanırım sende bağlantı yok…

- Ben çıktı alacaktım.
- Alabilirsin
- Nereden?
- 5 numaralı bilgisayardan
- Şimdi biz 5 sayfa falan alacağız
- Onu da alabilirsin
- Ne kadar sürer?
- 27 saniye kadar
- İyi o zaman alalım
- Ama ben disketi takmayı bilmiyorum
- Ödevi kim yaptı?
- Ben
- Emin misin?
- Evet

- Hocam 52’nin mouse’u oynamıyor
- Ben uygun müzik açayım sende şapidi falan yap oynar

- Çıktıyı nereden alabilirim?
- 5 numaralı bilgisayardan…
- Oradan alınıyor mu?
- Evet
- Aaa buraya mı geliyor peki?
- Hayır kantinde buzdolabına gidiyor. Oradan çekip alırsın

- Yazıcıya çıktı gönderebiliyor muyum?
- Evet
- Direkt mi?
- Hayır önce muhtara gönderip onaylatman lazım


- Hocam benim bilgisayarda bir şeyler oluyor.
- Ne oluyor?
- Virüs geliyor.
- Ne oluyor peki geldiğinde?
- Böyle virüs geliyor. Tak tak tak diye vuruyor.

- Çıktının sayfası ne kadar?
- 150 bin lira
- Hmmmm…
- Kaç sayfa?
- 30… Şimdiii nasıl hesaplıyoruz?
- Çarparak hesaplayabilirsin..


Bir sabah laboratuvarın yeni açıldığı sıralarda henüz fazla öğrenci yokken;

- Hocam internet yok mu?
- Şuralarda azıcık olacaktı dün akşamdan kalan
- Yaaa kimseyi göremeyince internet yok sandım..
- Nasıl kimse yok? Biz kelaynak sürüsü müyüz?

- Boş internet var mı?
- Onun için Telekom’a baş vuracaksın.

- Biz biraz oturacaktık
- Olur.. İçecek bişeyler alırmısınız?
- Hayır yani 5 dakika çalışacaktık

- 44 numaradan çıktı olacaktı
- Şu anda görünmüyor. Gönderdiniz mi?
- Hayır “belgelerim”e kaydettik.
- Aferin


Yazıcıya çıktı gönderen öğrenciye;
- Nereden gönderdin?
- “Yazdır”dan.
- Nereden gönderdin?
- Buradan.
- Yaaa yani hangi bilgisayardan?
- Haaa!.. Şuradakinden
- Offf!.. Hangisi? Kaç numara?
- Haaa!.. 27 numara

- Siyah bilgisayarlar hangileri oluyor?
- Siyah olanlar.

- Çıktılar nereden geliyor?
- Hindistan’dan.

- Bilgisayara hemen oturabiliyor muyuz?
- Hemen olmaz… Yavaş yavaş oturun

- 2 dakika çıktı alabilir miyim?
- Çıktılar dakika ile değil kağıt sayısı ile alınıyor

 Elinde kahve ile öğrenci içeri girer…
- Laboratuara içecekle girmiyorsun lütfen…
- Ama bu dökülecek bir şey değil ki!..
- Kahve mi dökülecek bir şey değil??
- Ben dengemi sağlayabilen, 24 yaşında, felsefe öğrencisi bir adamım
- Hmm felsefe öğrencisiysen tamam o zaman..



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder