15 Mart 2012 Perşembe

Eyvah Wikileaks!

Wikileaks hükümetten sonra benden habersiz resimlerimi paylaşmış.Evet aşağıda gördüğünüz küçük tosuncuk benim:))''Ne oluyo lan burda''der gibi,şaşkın ördek gibi bakan benden başka kim olabilirdi ki!Daha o zamanlarda sumoya başlamıştım kimsenin haberi yok:)Önümdeki pastaya bakarak bunun bir doğum günü kutlaması oluğunu herkes anlamıştır ve bende büytük ihtimalle annemin''tosunum üstüne döküyorsun kurabiyeyi yada üstün başın çukulata olcak''gibisinden uyarılarına aldırmadan masanın üstündeki herşeyi tosuncuk mideme indirip üstüne de kola içmek suretiyle tosunluğumu bir kat daha arttırmışımdır:)))

Eveet yayınlanan ikinci resmim ise;tam anlamıyla artistik bir poz:))Bu resim bana daha çok eski Türk filmerinin çocuk yıldızı Sezercik i ve Çiçek Abbas filmindeki Çiçek Abbas ı hatırlatıyor nedense.Yanlış mıyım:)))Saçlar uzun eski model:))Ve de bacak bacak üstüne atılmış.Kimse de dememiş ki''İndir lan bacağını bacak kadar boyunla sende'':))


Evet bir diğer resmimiz ise;okula başladığım ilk gün çekilen resim.Tabi ki okulun başladığı ilk gün zırıl zırıl ağlayıp''Anneee ne olur gitme,bırakma beni bu hiç tanımadığım acayip insanlarla''diyen tayfadan olmadım.Resimde de görüldüğü gibi sırıtarak''Oh lan sonunda evden kurtulduk.Anne dır dırı yok.Yok evin şurası bozuluyo,yok onu ordan alma kırarım bacaklarını gibi sözler yok.Özgürüm lan he he he.''demişimdir herhalde.Ne günlerdi ya önlük yandan düğmeli:))Yaka var ve benim yakalarda eve hep sallanarak gelmiştir büyük çoğunlukla:))''Ne oldu oğlum niye kopuk bu?''.''Ne biliyim ya kendi kendine kopmuş işte'':))Hiç de sağlam yapmıyorlar bu yakaları canım.Bileklerde de manşetti dimi ya ismi onlardan olurdu ama bende yok resimde sonradan kalkmış olabilir:)Bir de cebimde mendil var o ne lan öyle sahneye çıkan erkek solistlerin kıyafetlerıne taktıkları gibi:))Evde dünya kadar mendil vardı öyle çok iyi hatırlıyorum ve hiçbiri de işime yaramamıştı:))Ama terliyince yüzümü siliyordum doğru bak unutmuşum yaşlılık işte:)Ayağımda da spor ayakkabılar.Daha o günlerden sportifmişim demek ki.Evet elimde de bir çanta var.Yoksa valiz mi demeliydim:))O ne be öyle onun içine neler sığar neler birde şimdiki gibi bez çanta pek yoktu galiba plastikti.Bir de çantanın ağırlığı olunca of anam of:))Ama bütün bunlara rağmen yine de gülmüşüm ya neden acaba?:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder