15 Mart 2012 Perşembe

Bir Acayip Rüya

Yolda yürüyorum.Sonra birden homurtu-çığlık karışımı sesler duymaya başlıyorum.Seslerin geldiği yere doğru gidiyorum.Bi bakıyorum oyuncak ayı ve bez bebek.Oyuncak ayı,bez bebeği köşeye sıkıştırmış''Seni kimseye yar etmem benim olacaksın''diyo(daha doğrusu benim homurtuların arasından anladığım hemen hemen bunlar).Bez bebekte ayıya''Senin gibi kıl toparlağını ne yapıyım.Ben barbinin eski sevgilisi Keni seviyom o da beni seviyo ondan barbiden ayrıldı.Onlan evlencem olmazsa kuma bile giderim''diyo.Bende içimden''ne diyo lan bunlar''diyerek birkaç saniyeliğine beyin travması yaşıyorum o anda.Birden kendime geliyorum ve ayıya''Taichi Ksumata''ve''İgizaki Masumoto''yaparak bez bebeği ayının elinden kurtarıyorum.Bez bebekle koşmaya başlıyoruz.Bez bebek''Sen de tam ayıymışsın ya ondan hiç farkın yok.Hanımefendi var yanında koşturtacağına kucağına alsana''diyo.Bende içimden''Nerden kurtardım lan bunu.Acaba tekrar ayıyamı getirsem.''diye düşünüyorum.Koştura koştura bi meydana geliyoruz.Meydan kurbağa kaynıyo.Meğerse yılda bir düzenlenen''Prensesin Kurbağası''yarışması varmış.Prenses tam açılış konuşmasını yaparken kurbağalar galeyana gelip prensesin üstüne atlıyolar''beni öp,beni öp''diye.Sinirden kafayı üşüten prenses''Başlarım lan öpücüğünüze ,öpe öpe her yerimde sivilceler çıktı.''diyip kurbağalara''Koshimoto Suzuki''ve''İnamoto Toyota''yapıyo.Hareketleri yiyen kurbağalar ahenk içinde uçuşarak yarışmanın daha başında güzel bir görüntü oluşturuyorlar.Bende''Anaaa prensese bak lan''diyip kurbağaların uçuşunu izlerken birden Erman Hocayla Şansalın sesleri geliyo kenardan.''Şansalcım gördüğün gibi şu soldaki kurbağa ofsaytı bariz bozuyo''diyerek pozisyonu canlı olarak yorumluyo Erman Hoca.Ben''bunlarda nerden çıktı lan''derken bi kurbağa benim bi kurbağa da bez bebeğin  kucağına düşüyo.Kucağıma düşen kurbağa gözlerini kapatmış''öp beni öp beni''derken sinirleniyorum ve kurbayı havaya atıp bi''Kosuko Tsunami''yapıyorum.kurbağa havada uçarken son anda''abi bizim dereden de geçer miyiz''diyerek gözden kayboluyo.Bez bebekte''ben bunları biliyorum ya öpünce kurbağa oluyo bunlar dimi.''diyo.Bende''onlar zaten kurbağa bez salakçım''diyorum.Bez bebekte bu anda yüzüme alık alık bakıp salaklığını tescil ettiriyo.Bez bebeğin prens olcak diye öptüğü kurbağa ayı oluyo.Bende''hah şimdi döndük başa''diyorum.Ayı yine bez bebeğe''benim olcaksın kimseye bırakamam seni''diyo.Benimde zaten atık olan sigortalarla birlikte trafo da tamamen patlayınca''yeter lan al ne yaparsan yap''diyorum ayıya.Yanlarından ayrılırken birden gökyüzünden bişey iniyo yere hızlı bir şekilde.Bi de bakıyorum Süpermen.Kurbağaları evlerine dağıtmaya gelmiş.Tabi süpermen ya bu.O kadar uzaklıktan beni tanıyıp yanıma geliyo''naber hacı.nerelerdesın görüşemedik uzun zamandır''diyo.Ben de buna trip atıyorum ve o anda geçmişe dönüyorum.Yer:Süpermenlik Sınavı.Ne güzelde çalışmışım.Gözden ışın nerde,nasıl çıkarılır.Uçarken hangi el önde olcak gibi konular.Bu Klark olacak  Kent de ordaydı.Tam yanımda oturuyo gözlükleriyle.Sınav başlıyo ve ben heycanla soruları''Takashi Mitsubishi''yapar gibi hızlı hızlı yaparken,bu çakalda meğerse fark edilmesi zor olan''Subaru Honda''yapıp benim cevapları araklıyomuş.Sonra sınav bi açıklandı.Sadece bunla ben en yüksek notu almışız ama torpilli diye onu süpermen yaptılar.Hep buna Kent Şekerlemelerinin varisi diyorlardı kesin ondan yaptılar.Kendime gelince buna bi''Takuro Oyashi''yapmak istiyorum ama son anda''ulan buna ışında verdiler şimdi bişey mişey yapar yakmıyalım üstümüzdekileride''diyorum.Artistlik yapacak ya''gel abi bırakayım seni gideceğin yere''diyo.Ben yok falan diyorum.Gelcendi gelmicemdi derken bunun pelerinine bi basıyorum.Caaarrt diye yırtılıyo pelerini kocaman delik açılıyo pelerinde.Bu oturup başlıyo ağlamaya''Abi ne yaptın ya.Başka pelerinde yok.Buna da senet yapmışlardı zaten ne olcak şimdi''diyerek.Üzülür gibi yapıp''hay ben böyle süpermenin''diyerek kolundan tutup kaldırıyorum bunu.Etrafta terzi ararken Ace çamaşır sulu Ayşe teyze çıkıyo karşımıza etrafında da bir sürü koruma var.''Sorun ne hemen çözerim ben şimdi''diyerek elini çantasına atıyo ama çanta boş.Bunu gören korumalar birbirlerine kısa bir süre bakıp''ulan çanta boşsa biz neyi koruyoruz''diyerekten Ayşe teyzeyi aralarına alıp bi güzel benzeterek bir daha malzemelerini unutmaması için hafızasını açıyolar.Ayşe teyzenin bikaç dökülmedik dişi ve kırılmadık bikaç kemiğinin kalmasına yakın''süpermeeeen'süpermeeeen''diye çığlık atması da bişeyi değiştirmiyo.Yine yürümeye başlıyoruz.Etrafa bakınırken birden etrafımızı kurşun askerler çeviriyo.''noluyo lan''demeye kalmadan köşeden pişmiş kelle gibi sırıtarak oyuncak ayı çıkıyo.''Bez bebeğimi aldın nerde o''diyo.Bende''ulan ayıoğlu ayı aldın ya lan bebeği''diyorum.O da''ulan sen yoksa bez bebeği benim ikiz kardeşimemi verdin.''diyince kurşun askerler silahlarını süpermenle bana doğrultuyolar.Süpermen''abi moralim bozuk bunlarla uğraşamıcam sen bi zahmet hallediver''diyince ben kurşun askerlere bi''Nagazaki Koyumoto''yapıyorum.Kurşun askerler havada uçuşurken bir kısmı''Hay akşamdan ışıktır''derken bi kısmı da''ulan tezkereye de bi hafta kalmıştı yapılır mı lan bu''diyerek söyleniyorlar.Kurşun askerlerin havada uçuşmasıyla ayıyı da korku basıyo ve havalanmaktan korkan ayı aniden ninjalar gibi ortadan kayboluyo.Süpermenle yürümeye devam ediyoruz.Süpermen''abi biliyo musun ben sınavda senin cevapları arakladım''diyo bende kafasına bi tane patlatıp''biliyorum eşşek sıpası aldın süpermenliğimi elimden''diyorum.O da''kafama vurma ya ışınlar bozulcak şimdi bi de onla uğraşmayalım''diyo.''doğru lan bi de ışıncı aramayalım şimdi etrafta''diyorum bende.Tam yürürken tepemizden uçarak bişey geçiyo bi de bakıyoruz Örümcekman.Hem uçuyo hemde bize bağırıyo uzaktan''abi naber işler kesat gidince bi markete girdim bende siparişleri dağıtıyorum''diyo.Tam yürürken bi bakıyoruz uzaktan topluluk halinde bişey paldır küldür paldır küldür bize doğru geliyo.İyice yaklaştıkları zaman bi bakıyorum yine ayı.''Kurtuluş yok mu oğlum senden''diyorum.Akraba,arkadaş ne varsa toplamış gelmiş.Süpermende''abi ne yapcaz benim pelerinde delik bu halde uçamam,ışında bozuldu galiba valla tırstım desem yalan olmaz''diyo.Bende deliriyorum iyice''hay ben senin süpermenliğine''diyerekten ayıların arasına dalıyorum.Ne zamandır hiç yapmadığım''Tasimasu Ayuko''yu orda bi yapıyorum.Bikaç ayı havada parendeler atarak uçarken diğerleri''abi biz ettik sen etme bu ayıya uyduk abi''diyip elimi öpmeye çalışıyolar.Bende''ulan hepiniz ayısınız zaten yürüyün gidin kıllı kıllı öptürür müyüm lan ben elimi size''diyorum.Süpermen gözyaşları içinde''abi al pelerini benden bişey olmaz gerçek Süpermen sensin''diyo.O anda heyecanla pelerini sırtıma geçirip  delik olmasına aldırmadanuçmak istiyorum.Ve birden Küüüttttt!!!
      O neydi lan öyle.Oh be rüyaymış.Benim bi doktora görünmem lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder