5 Nisan 2012 Perşembe

Siz polimerleştiremediklerimizden misiniz?:))

Bu fimo-polimer kil olayına tamamen girmeden önce şöööyle bir araştırma yapayım dedim:)Ve önce görsel bir arşiv hazırlamaya karar verdim.Aşağıdaki linki indirip dosyanın içinde pdf formatında hazırladığım(Albumlerin boyutları daha da küçüksün diye pdf yaptım.İlk iki album birazcık dandirik oldu pdf olayıyla pek haşır huşur ve neşir olmadığım için ama sonrakiler fena olmadı sayfayı yanlamasına çevirmeyi akıl etmemle birlikte:)albümleri incelerseniz belki de içinizden''Yuh artık biz bi taneyi yapana kadar nasıl cebelleşiyoruz adamlara bak''diyeniniz olabilir.Haklısınız da:)Evet adamlar resmen seri üretime geçmiş:))Ben yapılanlara baktıkça ağzım her severinde biraz daha açık kalıyor:)Ben şaheser demek istiyorum bunlara artık.Ben albumdekilere benzeyen,en azından yanından geçen şeyler yapabilecek miyim bilmiyorum tabi:)Evet linkimiz aşağıda.Belki yapılanların içerisinde gördüklerinizde vardır ama görmediklerinizde vardır diye düşünüyorum:)Siz linki indirip yapılan mükemmel şeylere bakın bende açık kalan ağzımı kapatmaya çalışıyım:))

https://rapidshare.com/files/1109876950/Fimo_Mukemmellikleri_1-4.rar

***Fimo mükemmelikleri albumlerim ileri ki zamanlarda devam edecektir:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder