4 Nisan 2012 Çarşamba

Şaşırmışlar-1

-Yihhuuuu!Piyango bana çıktı oğlum.Sınırsız mama ve ton balığı:))

-Ah ulan ah!Hiç girmicektim bu işe.Eğlence gibi gelmişti ama Uganda da yamyamlar tam üstlerinden geçerken geyiklere ok atıp aşağıda geyik çevirme yapınca ne ciddi bir iş olduğunu anladım.O kadar da demişlerdi oralara kadar gitme diye.Memlekete dönüp bağ bahçe mi yapsam:)

-Anam o ne!(Göz pörtlemesi:)Hmmm nim nim nim!Şunlara bak ya.Nefis nefis.Seviyorum bu yılbaşlarını ya:)

-Hey Allah ım ya!Bunu giydirdiniz de ne oldu şimdi.Hokkabaz olduk tam ha.Elime de bikaç bişey verin bari de havaya atıyım.Ulan mahalleden arkadaşlar görse bu halimi bittiğimin resmidir yani:))

-Çok düşünceliyim Raşit çooook...
-Hrvvvv Mrvvyyyy Hörrrrrr!
-Raşitttt!Benim yanımdayken salak salak hareketler yapıp durma.
-Tamam Rüstem abi:)

-Çok yalnızım çooook...
-Şu kuşlara su fışkırtsam gider mi acaba?He he kuşlara bak:))


-Arkadaş sabahtan beri Gurk gurk da gurk gurk.Şimdi göstercem ben sana gurku murku:)

-Ulan orda iki bacak kaldırıyon alıyon dünyanın parasını dur bak şimdi ben sana arkadan bi tane şaplatıyım da gör.Hayyyyyttttt!:))

-Siz beni ne zannettiniz.Hayyyytttt!Çatırt:))


 Arkadan da Spiderman ler mi geliyo acaba:))

-Anaaa!Bura nere lan?Oğlum İbiza diye nereye geldik.Kutup mu lan burası yoksa.Bende diyorum neden soğumaya başladı ortalık birden.Rasim abi hay senin vereceğin haritaya ben varya:))

-Ya bi bırakında gidiyim artık.Sokmucan dimi bi daha beni suya?Sokma.Sokucan mı?Sokma.Küçüküm lan ben daha:))

-Yok hacı yok.Buraların tadı tuzu kalmadı.Muz stokları da bitiyo yaşanmaz artık buralarda.İşlerde kesat:)

-Hmmmm!Mis mis kokuyo.Tam da en sevdiğimden ha.Ama cimri herif gidip kendine göre orta boy almış ben yemiyim diye.Çakal herif:)

-Ulan eğitimlere,sınavlara kendin diye ikizini sokarsan olacağı bu işte.
-Kule konuşuyor ateş emri verildi.
-Bi dur bilader ya.Nerde yazıyodu lan bu.Kaçıncı bölümdü.Hah buldum:Önünüzde bulunan kırmızı düğme....
-Ulan bizimkiler polis ol dediydi başvurmadım.En azından onda düğme derdi yoktu:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder